061209

Tjingeling, idag är jag trött som fan.
Julbord med Mr.M´s jobb igår upp halv sex känndes något udda att göra vid sig för fest halv 6 på morgonen, helt slut satte jag mig i bilen.. Väl i stan fick jag en massiv attack men lyckades bara andas igenom den.. WOHOW medicinerna funkar =) Satte mig på bussen och snackade, på båten alla drack jag drack vaten =) Pratade med folk och hade kul..
Fick jag present av älsklingen En parfym hoho min är ju typ slut.. Glad jag blev.. En förtidig födelsedag =)
Efter båten & bussresan så var vi tillbaka i uppsala vid fyra folk decka och ja iaf en spydde.. Usch glad jag slapp sånt.. Trött så begav vi oss på efter/förfest hos kompisar till Mr.
Singstar, öl prat osv jag lyckades somna..

Hem vid tio och jag var lycklig att få mat i magen & skulle få sova men då ringde kompis till Älskling så då blev det till Alunda.. Prat sen somnade jag på golvet där med.. Åkte hem vid typ 1 somnade direkt och idag vaknade jag kl1 haha...

Kollar lägenheter idag med.. Älskling kollar bostadsrätter och jag hyres.. Och så pussas vi emellan åt.. Myst har vi hunnit med & nu är vi hungriga så ska väll fixa mat/frukost sen ska vi bara dega ! Älskar att ha en vardag med darling. Det är det absolut bästa som finns!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0