041209

Jadå, kväll igen eller natt för den som vill det.
Älskling & jag kollar beck som vanligt, har bestämmt oss för att kolla alla Beck har ju nästan sett alla.. Men kan man låna dem för att han något att titta på så visst varför inte..
Efter ska jag försöka få Mr.M att kolla alla Wallander. Älskar kriminal filmer, eller deckare om ni så vill....

Idag ha jag försökt sova, titta scrubs, kollat allt som finns på internet har haft råkigt när Mr.M sov och inte var hemma. Sedan tog det en evighet innan jag fick upp darling från sängen, så han fick äta. Redan vid halv 9 typ kom han upp och åt :O hahaha. Åkte till Kusin & tjej lånade nya beck filmer & jag är stolt KLAPPADE deras orm =) skit stolt. Den är liten men vågade inte hålla riktigt än usch läskiga saker det dära... 

Ska till Läkaren & sjukhuset i morgon. Hoppas det blir bra..
Annars händer inte mycket ska handla imorgon också.. Nödvändiga saker blir inga julklappar i år får ju se om jag får behålla mina pengar överhuvudtaget :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0