031209

En natt till utan sömn, men nu är jag något piggare, blev förmiddags sömn...

Var nyss nere och rökade såg då på hatt hyllan att Mr.m´s mamma skrivit en lapp åt mig, visser liggen stod där att jag kunde ta frukt ist för macka på morgonen men gissa vad glad jag blir. Trivs så jäkla bra här hos Mr. Men ska kanske till Bror idag får se vad som händer.. När M kommer hem kanske han kan köra mig till bussen ska nog först ringa och kolla av höhö. Än har ingen ringt från Soc.
Och just det får ju heller inte glömma att innan fick jag ett sms av en klasskompis blev också riktigt glad så kul när folk bryr sig i sånna här tider.
Saknar klassen men är inte i form att åka till skolan. Ska till läkaren på fredag då får vi se vad hon säger.

Grattis också till Lollo, en kär gammal vän. Kram på dig och hoppas allt är bra med dig!

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är klart jag bryr mig gumman! <3

2009-12-03 @ 17:57:20
URL: http://juliajanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0