021209

Kom på att man kan ju ha lösenords skyddade inlägg ist, så det skffade jag.
Ger alltså bara ut de privata inläggen till mina närmaste.

Än har jag inte somnat, inte sovit något.. Typiskt, sjukanmälde mig från skolan efter ett annat samtal.
Medicinerna jag tar nu har enn dålig inverkan i början så ska på fredag och hämta mitt sjukinttyg och lämna i skolan och på soc..
Hittade en jätte fin lägenhet idag tyvärr var det en 2:a hands & enbart tre månaders och möblerad:/

Letar på, väntar på samtalen som jag vill ska rulla in idag, så ska försöka få lite sömn och något litet i magen fall i fall det blir akut till stan på möte..

Älskling började jobba halv två kommer hem vid 1.. Saknar han redan haha, Älskar han något så enormt och kärleken blir bara större för varje dag.. Jag litar på honom till 1000% villket är väldigt skönt. Eftersom jag litar inte och har aldrig litat på någon till 100% tidigare, men där kom han som en paket på posten och ryckte tag i mig.. Allt som var mörkt blev ljust.. Kan inte tänka mig att avra utan honom nu nej usch aldrig.. Och nu när jag sett i en jätte svår situation hur han reagerade, hur han torkar mina tårar och stöttar, så litar & älskar jag honom bara mer & mer.

Nej sömn var det va? Sätter på en film och ser om jag kan somna då.. Förhoppningsvis får jag sova några timmar senast till kl12. Har andra saker att fixa sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0