Tisdag

Har haft en skön dag, slöa fram till att jag mötte upp jessica på stan. Så fika vi snacka lite skit ;) hon fick även med sig ett par as snygga skor hem! Hade det inte varit för att mina fötter ändrar storlek hela tiden nu så hade jag blivit ap kär ;)
Låter mig inte bli för lost i skor eller kläder nu, bara onödigt när man e så stor :) efter stan gick vi hem och mös lite mer sen traska jessica vidare och jag slöa i soffan.

Kan fan inte somna, jag som skulle sova i natt eftersom att jag måste städa i morgon innan de kommer folk på besök ;)

Fick världens finaste body idag av sandrus!!! Ska lära knoddas att de är HIF som gäller! Mot sin pappas vilja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0