Sömn

Sover fortfarande inte, funderar på att vara vaken till besöket hos bm så man inte sover bort de om man somnar.
Typiskt mig annars sover som en stock när jag väl somnar.

Knoddas är vaken och gör sin gympa, eller vad de är, tur var så har hon fortfarande huvudet ner men emellan åt känns det som att hela hon ligger under revbenen och pressar, skruttan!

Jag och micke kollade namn igen förresten, nu har vi 5 namn vi båda gillar på listan och sen tre till som är fina men nog får växa in sig!


Sen vill jag passa på att skicka en tanke till Olof's familj och vänner! Olof dog i morse på ett 'konstigt' sätt. Han var en snäll människa som kämpade för eleverna på rönnowska och alltid noga förklarade nackdelarna med droger och brott. Jag kan tänka mig att genom hans arbete och sätt att ställa upp för elever och människor runt om att han har hjälpt många att hålla sig i från eller också ta sig ur! Sov gott olof.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0