Natt mående

Sova längre stunder är numera ett minne blott känns de som, vaknar as ofta och ännu mera nu med dessa jävla förvärkar, får en som gör ont sen känns det bara som molvärk, bara retas ungefär, och så börjar de om hela dagar och nätter, vissa dagar är värre än andra så de e skönt när de är bra dagar dock inte i natt!

Känner mig inte hundra, har enorm huvudvärk, trött, matt, yr och dåsig. Tur jag ska till bm imorgon får ta blodtrycket och se hur det är, fick lägga mig innan för jag blev hel konstig när jag skalade morötterna :/ kanske ska bli sjuk men de hoppas jag verkligen inte! Inte nu:/
Eller iof blir hellre sjuk nu än när hon är ute men endå.
Mickes syster har ju haft körtelfeber nu så är lite nojig! Kan ju ta upp till 10 veckor innan man blir sjuk, bara vi inte får de skitet för då e man ju halv dö. Och de har vi inte tid med över huvudtaget, är redan stressad över en del saker som ska hinnas med och ännu värre nu när bm börjar vrida sig i stolen.
Och dessutom är det redan as jobbigt så att få en släng körtelfeber skulle ju för mig just nu vara rena rama döden. Vissa dagar känns de ju som att man är hel väck endå, kommer knappt ur sängen innan man lägger sig igen och sen sover man inget men endå konstant. Nej, jag vill ha sol en massa apelsinjuice så man blir pigg igen. Jäkla vinter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0