Bra dag

Det har varit en toppen dag, vaknade dock ap sent. Duschade, käka frulle och sen åkte jag och mannen mot bladåker.
På vägen ut pratade jag med underbaraste lisa! Jag saknar hela fam. Cronstedt ofta, att alltid välkomnas, att bli behandlad som en människa oavsett och att alltid känna mig älskad och omtyckt! Jag minns när jag bodde i skåne och ibland kände mig mer hemma hos dem än hos mamma. Den familjen kommer alltid ligga närma mitt hjärta!

Åter till dagen, körde förbi mickes päron och låna tvättmaskin sen vidare på 1års kalas för Vera. Mysigt och hon har blivit så stor!
Efter kalaset åkte vi förbi mickes päron igen hämtade tvätten och så blev vi bortskämda med matlådor ;)
Jag körde där i från i snön och blåsten, har alltså klarat tre risker idag, snö, kastvindar, mörker. Sen dessutom skog och så fick jag köra om plogbilen ;) haha
Micke tog över sen och så åkte vi förbi zandra & magnus där emma & koffe var, mös lite med emilia och hundarna fick låna en gravid kudde också :)

Kom hem ganska sent för vi tvunget skulle ha vitlöksbröd och dricka :) käka kolla jägarna 2 och i säng.
Nu kan jag dock ej sova men men. Fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0