2012

Wohow nytt år ;) Jag har av lagt två löften, 1: jag ska bli större, 2: lite längre in på året ska jag dricka vin:)
Känns hållbart!
Igår så var vi ut till backlund och linda, de hade barnen hemma och deras grannar och deras barn var med, mysig nyår med trevligt sällskap och ingen direkt fylla för någon:) vid fyra i morse var vi hemma och vi kom i säng vid halv fem.
Vaknade as sent idag & klämde fryst pizza sen vidare till citygross och jag saknar fortfarande en kalender :/ dock kom vi hem med massa glass :)
Har städat köket idag, plockat undan en hel del och sen strök jag pysslet ;)
Imorgon ska de sys :) sen har jag inte mer planer för dagen. Skönt att börja de nya året med lugn.
Just ja, detta året blir jag mamma & Micke blir pappa! As häftigt nu får hon komma när hon vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0