Kvällen..

I går blev en tidig kväll, redan halv nio var jag as trött och ville sova. Kolla dock klart alla Ronny och Ragge sen la vi oss. De var skönt att somna tidigt och sen vakna i tid. Kul hade jag åt Micke som satt och sa alla repliker innan Ronny och Ragge själv på tv´n..

Idag har varit en riktig slapp dag, käkat frulle, varit en sväng på gränby, lyssnat på en massa musik, diskat och städat, käkat mat och kollar lite tv nu. Riktigt skön dag!

Trött nu igen så blir mys i soffan och sova tidigt!
I morgon ska jag till optikern och fixa nya glasögon, sen ska jag fixa mitt cv och personligt brev efter det blir de väll att fixa nya linser också (inte på samma som glasögonen). Sen är de väll kväll och mys tid höhö ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0