Sydligare bredgrader <3

Nu sitter jag i en lastbil på väg ner mot älskade Skåne!
Ska vara borta en vecka och vet inte hur mycket uppdatering det kommer bli, ska mest vara hos mormor tror jag så då blir det inte massor med dator om jag känner oss rätt.

Men denna gången ska jag först och främst träffa Mormor, barnen och släkten. Vissa var det skit länge sedan jag träffade och det dröjer nog innan vi åker ner igen så jag får spendera lite kvalitets tid med familj och släkt.


(OBS. Lite toabesök ;)

I natt hade jag en usel natt, Micke sa på kvällen att han mådde konstigt att han kände sig kräkig. Toppen tänkte jag jag kan ju inte sitta flera timmar i en lastbil om jag skulle bli magsjuk.
Vaknade två och skulle på dass. Fick så ont så jag bara ville skrika satt och vagga och hyperventilerade.
Ni som käkar Järntabletter tror jag har haft kanske typ samma bekymmer.
Jag trodde verkligen att jag skulle dö. Rätt vad de var så spydde jag rakt ut. Hmm, fint tänkte jag då fick jag magsjukan. Men allt är lugnt så jag spydde väll bara av smärtan, första gången någonsin och sista hoppas jag fan vad hemskt de var.

(Slut)

Nej så jag sov i soffan fall de var magsjuka, vaknade vid sju och la mig i sängen vaknade vid nio igen. Känns som jag glömmt något som jag ska ha med eller skulle ha gjort innan jag åkte. JAJA i villket fall som hellst så är det försent nu ;)

Ses snart skåne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0