Skit snack!

Det har kommit en fågel och viskat i mitt öra, förr skulle jag bli extremt ledsen och arg, nu är jag bara besviken, eller knappt det.
Det kommenteras att jag och micke bråkade en del i april typ och nu ska vi ha barn det stämmer inte tydligen, enligt andra människor.

Till vårt försvar kan jag säga, jag slutade med mediciner blev en häxa och mådde as dåligt. Jag litade inte på någon och hatade allt det kanske inte märktes så mycket för er men här hemma var det extremt. Jag och micke bråkade lite då ja det gjorde vi fast en del var bara bullshit som förstorades av att jag var så arg på ingenting.

Det jag i alla fall vill komma fram till är att oavsett om vi bråkade lite då så känner vi varandra bättre nu, vi har ett bra förhållande, vi tycker fortfarande olika om vissa saker men det är lugnare nu för jag mår bättre.
Både han och jag är säkra på vad vi vill. Aldrig om vi hade tvivlat på varandra skulle vi behålla bebisen det kan jag lova er, för oss ska ett barn ha både mamma och pappa. Så visst vi har haft våra stunder men inte mer än alla andra. Vi är precis som er det är männskligt att bråka och ha olika tyckande. Ska ni verkligen lägga energi på oss och bara skit snack så visst fine för mig i alla fall jag bryr mig inte, jag har annat att tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0