Lilla hjärtat

Var hos barnmorskan och vi pratade först om hur jag klarar mig utan mediciner var på jag sa att jag får för mig att hon inte lever ibland osv, men det känns bra när hon sparkar.
Just idag så har hon inte sparkat så jag kännt så det känns dåligt men jag ska ju får höra hjärtat så det känns bra.
Hon svarade att det kommer ju kännas bättre ju mer hon sparkar sen men vill jag ha medicinerna igen så får vi fixa det. Jag avböjde och höll med det blir bättre när hon sparkar mer.
La mig på britsen och skulle höra hjärtat, men nej, ingentinge, inte ett ljud. Eller jo en spark så det var lite lugnande. Men ja nu är ju inte oron borta snarare känns den bekräftad.
Just nu önskar jag bara att lillan sparka som F*N så jag kan bli lugn.

Fick en tid om tre veckor igen bara för att jag blev så orolig. Tur att vi har en så bra och lugnande barnmorska.

Plus för att vi hade ett väldigt bra samtal om baby saker osv. Hon tyckte som mig. Det finns extremt mycket billigt och den bebis budgeten vi har var väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Julia Lahti

ahaa okej vad synd :D hehe jaa gör det !! :D

2011-09-17 @ 14:43:58
URL: http://julialahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0