Hemma igen

Hemma igen efter en vecka i skåneland.
Fick sova i min säng med bobba och Micke i natt! Vad jag saknat dem två <3
Och jag börjar undra på det där "home is where the heart is", om man har hjärtat på båda stället vart i helvete är hemma då? Nej jag höt helt enkelt hemma i skåne men mitt hem är i Uppsala med Micke! Så kan man ju säga.

I alla fall jag blev så äckligt förkyld efter flyg resan igår. BLÖÖ, trodde jag skulle dö på planet jag som är så sjukt flyg rädd plus förkyldningen känndes som huvudet skulle sprängas där jag satt och hyperventilera men men de gick bra ner kom vi iaf.

Ska väll ta och kurera mig, funderar på att se om vi har te eller något man kan dricka. Vågar inte riktigt med egypten teet det är lite skumt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0