Fin besök.

Fint, Jag och micke låg och drog oss i morse, beslöt oss för att åka och köpa frukost så det blev någon sorts frukost macka som faktiskt var riktigt god!
Undertiden den gjordes i ordning så gick vi in på Ica och handlade mat, köpte allt som behövs för mig att göra fisk gryta ikväll, gott.

När vi kommer utanför lägenheten öppnar sig dörrarna på en bil och jag som ser så förbannat dåligt hör i alla fall en skånsk stämma säga Hej kusin! Över lycklig gick jag dit kramades med Marcus och Tommie.
Så gick vi in och prata en jäkla massa skit. Mycket mysigt och uppskattat var de. :D

Nu åkte dem för en liten stund sedan så sitter jag här och har inget att göra. Slappa fram tills maten ska fixas sen blir det mys.


Tommie och Marcus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0