Dagen

Sitter i soffan och slappar. Ska snart ner till stan och hämta glasögonen, sen till gränby och byta byxorna.
Köpte nya byxor och tvättade dem igår idag när jag tog dem så var sömmen sönder. Knas :/
Men hon på h&m sa att det inte var någon fara fast jag inte har kvittot kvar.

Ganska trött hade riktigt konstiga drömmar i natt och vaknade till en hel del. Somnar ju på sidan men vänder mig till mage på natten så då vaknar jag o e kissig konstant :/ Men jag kan inte styra hur jag rör mig när jag sover, blir väll bättre sen när jag blir större.

Måste förresten kolla min piercing också den har svullnat som fan, kanske måste ta ut den. Sorligt men sant. Ska först kolla för jag vill ha kvar den, men det går ju inte om de gör ont osv.

Ska hinna damsuga också, damsög en del igår men sen ville inte det dyra fanskapet så får testa idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0