Är du rakryggad?

Folk har börjat kommentera oss sjukt mycket känns det som. Eller mig för till Micke gratuleras det till bebis osv. Men till mig inte många grattis bara typ "hmm pengar då?" Ni ska väll ta och skita i om våra pengar, vårat boende, våra matvanor och våran kärlek. Vi har ett boende, vi har pengar, vi har mat som vi gillar och vi har våran kärlek. Så ni kan sluta försöka göra oss olyckliga för vi bryr oss inte. Men eftersom ingen är rakryggad nog att säga till oss personligen så skriver jag här. För andra personer ska kunna se villka mesar det finns, jag har svar på tal och ni hittar bara på. Är du rakryggad och ärlig så kan du säga till mig direkt för annars kan jag också vara ett as, värre än er alla tillsamans.




Folk som säger saker om att jag och micke käkar massor med skräp mat känner inte oss,
vi har aldrig ätit massor med skräp mat, men lika bra som andra unnar sig tacos en fredag kan vi unna oss hamburgare.
Färdig mat i all ära men vem fan köper inte sin schnitzel färdig? hmm, i alla fall vi som hatar att laga mat kan lägga en slant extra på färdiga frysta mat varor. men de är inte skräp mat.
Vet inte vart folk har fått ifrån att vi käkar skräp mat varje vecka för de gör vi inte. Då och då kan vi göra det, i vissa perioder mer andra mindre men det är väll för fan vi som äter?

Dessutom så är de ju en som säger att det inte är konstigt jag e fet med tanke på hur mycket jag äter. Iof var de ett tag sedan personen sa det och h*n har aldrig sagt det rakt ut til mig. Men till den personen vill jag säga, jaha, men läkare, dietister osv har "bevisat" att min vikt uppgång beror på medicinerna.
Och ja så länge jag e nöjd ska du fan inte få yttra dig om min vikt, du e ju ganska stor själv?


Iaf om vi nu e inne på vikt så kan jag ju säga att jag har gått ner en del sedan jag blev gravid, känns fel då ska man gå upp så nu ska jag börja äta liter mer skräp mat än vad vi redan gör för jag är ju så fet?!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

jäkla skitsnackare. kan hålla sig till sitt eget liv, men det är väl intressantare att lägga sig i andras och tro dem vet mer än en själv om ens eget liv. stå på dig och skit i dessa töntar! jag är iallafall glad för din skull att ni ska få barn <3

2011-09-17 @ 21:16:52
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0