Sockerkaksbak.

Sockerkaka i ugnen. Kännde att jag blev sugen på att baka, dock har jag ändrat receptet så vi får se om den blir godkänd eller ej. Ska gå och handla när socker kakan är ute ur ugnen så vi kan få fiskgratäng idag, saknas mjölk efter socker kaks baket ;)

Har rensat i byrån och lagt in Knoddas kläder och säng kläder, vi har sjukt mycket redan så jag undrar hur det här slutar. Sen om jag hinner ska jag rensa ut tv bänken i sovrummet och försöka få ut tv´n och bänken i förrådet.
Eller om någon är sugen på en ganska seg startad men riktigt fin tv kan ni höra av er. Har också en tjock tv som funkar utmärkt! Eller ja det finns massor emd saker i förrådet, får nog hyra en kärra och ha förråds rensning snart så allt får plats. Funderar ju på att byta ut hyllorna i vardagsrummet mot en bänk med korgar. Hoppas det blir som man vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0