Skrämmande!

God morgon, har varit uppe en timme nu men började morgonen med att läsa lite bloggar och att tävla,
gör det ni med ;)

Rejäl huvudvärk efter de jobbiga timmarna igår, kom till en punkt då jag kände att jag bara ville bryta ihop.
And so I did. Ordentligt, igen.
Efter många timmars prat och tårar med och utan Micke så lugnade jag mig, vi pratade ut och vi fick till slut mat 9 halv tio, jag kunde inte sluta gråta när jag tänkte på att vi inte ätit och att jag skulle ställa mig och laga mat. Snacka gravid kärring. Dessutom hade Micke köpt tårta som vi skulle äta. Då böla jag ännu mer för det var mitt fel att vi inte ätit tårta. Dock var det jag som bad han köpa för jag var sugen inte han men jag tyckte endå synd att inte han fick tårta.

La oss väldigt sent och jag vaknade när Micke gick vid sex. Ögonen ser ut som golfbollar efter som de är så svullna haha, snacka om att aldrig kunna dölja att man bölat.
Hade hemska mardrömmar och en ganska rejäl "mensvärk" så inte många timmar sömn inte.

Ska försöka sova/vila någon timme till så man kan bli människa igen.
Kan förresten inte låta bli att både skratta åt mig själv och bli irriterad på mig när jag tänker efter hur töntig jag är.

Note to my self: Försök nu njuta i stället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0