Morgon tid

Vakna med the Voice för gyller ens morgnar totalt! & Bobba går bergsäkra gång här hemma, 
just nu har hon hoppat upp i hyllan och tycker jag är konstig som säger till henne. Men hon leker med allt som vi köpte igår. Hon vart liv rädd för baby sittern igår nu sitter hon i den och trivs skit bra!

Har knappt sovit i natt, har haft extrem halsbränna hela natten trots att jag tagit tabletter. Vaknade av det flera gånger och de e vidrigt, när jag gick upp blev det bättre. Men jag minns inte när jag tog tabletterna så jag vågar inte ta fler än. haha

Nej ska fortsätta kolla vakna så ska jag ringa Jenny i normal tid inte väcka henne och be om ursäkt över mitt extremt dåliga sätt, jag e värdelös på att svara på sms :/ Extremt värdelös så tänker jag jag svarar strax så glömmer jag det. Usch silken dålig vän jag e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0