Lördag.

I dag mår jag bättre, kan ju bero på grav. att man får feber och spyr men kännde att det var dumt att chansa igår. Dock håller sig tempen högre än vanligt så kanske är det någon förkyldning på g.

Plus att nu är här rent och jag e ren ;D Har diskat, damsugit och duschat skönt att ha allt städat, så fort jag mår kasst får jag städ mani, eller ja jag städar och fixar oavsett om jag spyr under tiden och svettas som en gris pga feber, weird men sant. 
Dock måste Micke hjälpa mig imorgon när han mår bra att lyfta in tjock tv´n, rensa ur tv bänken och leta fram papperna på hans tv så de är gjort, Gabbis och hennes kompis kommer på måndag för att kolla så då får vi fixa det imorgon för jag klarar det inte själv jo städa ur tv bänken men inte att lyfta in tv´n ;D

Väntar på att mannen ska ringa när han landar med bussen, ska få äta skräp mat idag så jag slipper ställa mig och laga mat åt fyllhunden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0