Jupps

Ja då var det tisdag. Dagarna går fort i bland, spec sånna här dagar, har legat som en klubbad säl i sängen. Förkyldningen ger inte med sig alls. URK!

Igår var jag och fikade med Jeanette blev en runda på gränby sen åkte vi till Ikea för billigare fika ;) Alltid lika trevligt! Får se om vi hinner en träff till innan Skrutt kommer! Men då får vi skynd oss ;)

Efter fikan så åkte jag hem fixa lite sen vidare till föräldra gruppen. Pratade lite om avvikelser, tiden efter osv.
Trevligt. När jag kom hem stod Micke & Alex i köket och fixade mat. Lax i ugn, färsk pasta och wookade grönsaker! Riktig fin middag, sen slöa vi i soffan pratade med Siri och drack glögg och käka Pepparkakor.
När Alex åkte stupa vi i säng och jag sov as länge och hårt i natt ;D

Ska strax börja med maten, sen går vi en runda och sen vidare till Mickes jobb kompis, han har lite bebis saker vi ska kolla på. Sen ska jag vidare till Jul öppet hus och hämta Varor så Jeanette och Jenny får sina saker!

Innan jag börjar med maten hinner jag nog en liten runda också? Har ju köpt mig en Pedometer nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0