Helgen

God morgon, Vakna med the Voice på tv´n och jag sitter som vanligt i soffan.
Till bringade Fredagen hos Zandra, Magnus och Emilia, mös och spelade spel.
Lördagen åkte vi ut till Mickes föräldrar, käkade mat, spelade spel och prata. Söndagen vaknade vi där, kollade spjälsäng, vagnar osv osv. Och käkade kebabrulle ;D Så somnade jag på soffan och trodde att klockan var typ 9 när vi åkte då var den kanske 5. Känndes skit sent, vi somnade en stund till i soffan här hemma för vi visste fan inte vad vi skulle göra. Strax efter 9 la vi oss, jag tror jag somnade fort sen vaknade jag en jävla massa också så klart :/

Men så e de. Barnmorskan idag för prover och sen föräldragruppens första möte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0