God morgon

Sovit gott? Både ja och nej, vaknade mitt i natten med typ hjärtinfakt av att någon var i hallen Bobba var med mig och jag trodde Micke låg bredvid men ikke så nicke han var uppe och smög och han vad rädd jag var innan jag förstod att de var han.

Drömmde också om inbrottstjuvar och skit så när Micke gick till jobbet och jag vaknade till var jag ist klarvaken och då bestämmde jag mig för att gå upp och kolla Vakna med The voice så kanske jag kan somna till en liten liten stund på soffan...

Mycket med tjuvar i natt bara för Micke berättade att de var en här på gatan som haft inbrott en lördag vid 22. Så kom han hem när tjuvarna var där! Aah vart ju svårt att somna bara för det och att vakna själv är ingen höjdare inte ens på morgonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0