Feber, 11.11.11-11.11 och val.

Feber och Ulrik finns vid min sida i kväll i stället för att åka iväg. Spytt som en gris hela dagen och endå får jag knappt i mig dricka. Nej ska vinka av mannen sen bädda ner mig igen och i kväll ska jag kolla forrest gump för första gången och om det går ner ska jag äta kyckling jacob till mat och vaniljglass med bananer och chocklad sås till efterrätt!

Jag avskyr folk som ska göra en stor grej av alla datum och dessutom blanda in tiden typ som att förlova sig eller gifta sig 11.11.11 - Kl11.11 Gaah får ont i magen av det.
Tur att det är 1 gång till sen när det händer igen e jag död och begraven känner nästan att de är skönt att veta.

BTW Jag och Micke gjorde nyss ett stort och betydelsefullt val. Skönt att jag satt bakom knapparna och tog tag i det annars hade det nog inte blivit av förrens i januari. Men nu är det klart! En sak mindre att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0