Barnmorska, föräldra grupp och awards night!

Måndag igen, igår var vi hem till Mats, Lotta och Idun fikade, satt och snackade, käkade mat och kolla film. Söndags mys. Sen på vägen hem körde Micke något konstigt håll, såg sidor av Uppsala jag aldrig sett (igen)!

Idag ska jag till Barnmorskan igen och se om allt är bättre med oss, håller tummar och tår!
Efter det blir det föräldra grupp och jag får gå själv då Micke är sjuk, sen hem snabbt slänga i sig lite mat sen vidare på awards night! Så det blir en tight och fulls päckad Måndags efter middag och kväll.
Skönt när man bara går hemma på dagarna, ska väll plocka undan lite skit, fixa disken och damsuga också.
Se om man hinner allt innan man ska i väg, som vanligt så ska man alltid ta det senare haha.

Men nu har jag släppt lite på det där med att fixa, nu är ju allt så som det ska vara, så nu är det bara städa som gäller igen, sorligt. Mycket roligare att fixa och sen att städa medans man fixar :/ Ja jag vet jag är en slöis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0