9 November

Fy fan vad jag e slö idag. Orkar absolut ingenting, o världens huvudvärk. Men vi ska nog ut till svärisarna och då får jag äran att köra då kanske man blir lite piggare..
Måste hämta Mickes vinterdäck så dem är här i stan annars vet vi hur det slutar hehe..
Sen ska vi skriva ut papper till försäkringskassan osv, dem ska sickas in senast imorgon så det är ju på tiden ;)

Igår gick vi båda och handla och pantade burkar, hatar att panta men sen när jag betala blev man gladare fick en hel del och betalade endast 23 kronor fint för ekonomin ;D

Kollar ny bil också, Micke kan inte bestämma sig för vad han vill ha och jag tycker alla är fula. Förutom Audi jag har blivit ett Audi freak och Micke funderar på något annat.. Men det är ju hans bil så jag får nöja mig med att få åka med eller köra iaf.

Dessutom e det 99 dagar kvar nu, nice att vara på två siffrigt och räkna ner. Dock stog det på en sida att jag e i 7 månaden jag blev lycklig och sa bara två månader kvar, nja 3 hela är det ju faktiskt så jag ber om ursäkt för att jag sagt tre månader länge nu, jag e ganska knäpp när det gäller räkning med datum och månader. Fråga Familjen de tycker jag e trög. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0