Spotify

Min spotify lista vore vinna en grammy. Den e as kass. Men den har allt, disney, lugnt, fest och bara skit.
Jag älskar den fast jag bytar låt hela tiden höhö.
Låtarna som gått mest idag:
Broken - Seether feat Amy lee
Carolina Wallin Pérez - Utan dina andetag
Carolina Wallin Pérez - Pärlor
Coheed & Cambria - Wake up - Acoustic Version
Gaute Ormåsen – Sånne Som Deg
John Mayer – Who Says
John Mayer – Free Fallin - Live
Lars Winnerbäck – Elegi
Lars Winnerbäck – Ingen soldat
Lars Winnerbäck – Dom tomma stegen
Lars Winnerbäck – Timglas
Melissa Horn – En famn för mig
Melissa Horn – Jag vet vem jag är när jag är hos dig
Petter – Baksmälla
Sara Löfgren – Kär var det sista jag ville bli
Sara Löfgren – Flickan ovanpå
Petter – Logiskt
Nomy – Mina Ord Har Du Fått
Eldkvarn – Kärlekens Tunga
Eldkvarn – Fulla För Kärlekens Skull
Om jag bara fick leva med dessa låtar skulle jag må bra! I alla fall idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0