Packa..

Jag missade skolan idag med...
Blir knäpp på mig själv jag hade till och med ställt två klockor och endå vaknar jag inte?! WHY??
I alla fall gick jag upp vid 2 och sprang ner till stada, eller nej jag tog bussen...
Hade samtal med Frida och de gick bra, fick läxa för att stärka min själv känsla villket känns bra som fan!
Tror jag fixar det.
Ska strax börja packa ihop allt jag ska ha med mig till Bladåker och sen ska jag väll mysa med Bobba & Micke för jag tror inte vi hinner ses imorgon innan jag åker. Blir ganska tråkig packning antar ju att jag kommer leva i min arbetskläder och när jag väll är hemma ska jag sova!!
Känns bra nu ska vara hos chefen 5.00 och det blir alltså att åka hem ifrån bladåker vid 04.30 så det betyder att gå upp 04.00 antagligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0