Vecka 17

Ja enligt en sånn här bf uträckare är jag i 16+0 idag alltså vecka 17. Men enligt en annan är jag i vecka 15+5 och en annan 15+6 fasst alla tre har samma "sista mens första dag bla bla".
Alla har dessutom samma bf dag 4 Februari.
Men det har alltså inte samma dagar nu. Vem ska man "tro" på. I villket fall som hellst går jag över i vecka 17 antingen idag eller imorgon eller på söndag.. Så i helgen är jag allstå i 5:e månaden och det är skönt!

Snart över fast det knappt börjat. Blir kanske bättre sen efter ul och när magen blivit större nu känns det bara som att de är inget där. Vad räknar man efter? och varför ser man så tjock ut?! haha sjuka tankar och drömmar man har nu för tiden men det hör väll till??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0