Tvillingar?

Pratade nyss med min kära stora syster i telefon. Alltid lika mysigt, men när vi pratade om de sista bilderna på min mage så säger hon lite finurligt, Jag sparar min tvillingvagn till efter Ultraljudet. HAHA skit roligt, är det fler än min familj som tror på tvillingar?
Mamma var sten säker redan när jag var i vecka 9, hon kanske har ändrat sig??
Jag var ju stor redan innan så då ser man ju större ut snabbt eller?

Men om någon vill gissa på Tvillingar så varsegod, vi får veta den 9 september om de är en eller två. 

  En bebis                                                                                  Två bebisar
Stephanie                                                                                   Angelica.



Så gissa ni. Den 9 september får vi svaret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0