Orkar inte,

Spelar sky hög musik och gråter!
Hatar detta, att det ska vara så jävla svårt och att jag dessutom inte får tag på någon som kan hjälpa mig.
Att ingen vill svara på mina frågor gör att jag känner mig helt jävla ensam.
Jag måste få svar på hur mina nästa två månader ska se ut. Ska jag fortsätta vara arbetslös måste jag få ersättning någon stanns? Jävla piss människor det finns.

Pratade med Facket igår och det känndes bra, men jag är arg innombords för att jag har varit så jävla dum och inte kollat upp saker tidigare att bli lurad så här.. Jag hatar det jag har ju trivts så jävla bra på jobbet! Så fruktansvärt bra tidigare. Och när man hamnade med folk man inte tyckte om härdade man endå ut för att jag visste att det fanns bra människor på andra byggen jag kämpade för att komma till ett annat bygge. Plötsligt från ingen stanns får jag sparken pga plats brist. Jag är så trött på allt att jag orkar verkligen inte.

Alla jävla papper som måste in men ja de ska fyllas i av tidigare arbetsgivare och den ena är på semester de andra får jag inte tag på. Betyder det att jag ska gå både arbetslös och inte ha rätt till pengar?
Sen ska de ha papper från skolorna med exakta läs års tider hur i helvete ska jag få tag på de? De är ju 5år sen jag börja gymnasiet hur ska de lyckas?

Orkar inte med detta längre och de har bara gått 1 vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0