Ohh jävla natt..

Trött är nog fel ord, över trött men kan inte sova. Vänder och vrider mig det är för varmt sedan för kallt, bobba fiser i huvet på mig, våga inte vända mig fall i fall jag väcker micke, tänker på allt, går inte att ligga på mage, går inte att ligga på rygg, kan inte somna på ena sidan och inte på andra..

ÖÖÖ jag hatar sånna här nätter. Har dessutom en grym huvudvärk och micke har lagt sig i vardagsrummet för jag inte kan ligga still..
Ska upp nio imorgon så jag antar jag kommer få dygna för somnar jag vid sju då kommer jag aldrig upp igen.
Fan vad det ska vara jobbigt att sova nu förtiden, och bobba som luktar så jävla illa hjälper inte till..
Hungrig e jag också, och miljoner tankar flyger runt. Framtiden är fan skrämmande. Idag upptäckte jag hur jävla rädd jag igentligen är.. Det är så mycket och igentligen e det tur jag får tankarna nu så jag kan ta i tu med dem direkt..


Nej ska väll kolla vidare på scrubs o försöka sova brevid stinky!

Förresten, alla säger att om man känner sig svimfärdig ska man sätta sig eller lägga sig. Men om man redan ligger, hur gör man då? Ska man först ställa sig och sedan lägga sig igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0