Mormor.

Mormor ringde igår. Blir inge tjejmilen då hon tyvärr inte kommer upp. Hon var lite ledsen men jag förstår så sa jag att jag kunde gå endå och testa men kanske inte klara hela eftersom jag har börjat få ont i "jumskarna" och höfterna när jag går mycke.. Då nästan förbjöd hon mig att gå. Min lilla mormor de trodde jag aldrig.
Sen när hon fick veta att jag e arbetslös så blev hon så glad inte för att jag inte har jobb utan för då kan jag åka ner och bo hos henne en vecka. Hon började planera så mkt. Så vi får se när jag åker. Min älskade mormor!

Mormor sa också en sak, antingen ska jag få tvillingar eller så ska en av mina kusiner få barn också.. Iaf enligt en spåtant.. Får se vad som sker.. Hoppas de är någon kusin som ska ha unge. Eller ja kanske en av mina systrar? ;)



Nej ska åter gå till Tv´n. Roligare blir inte dagen just nu iaf...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du kommer så snart du kan, känns som evigheter sen sist jag fick ge dig en kram.

2011-08-29 @ 21:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0