Morgon!

Vaken. Men inte pigg, undrar vad jag har gjort i natt, förutom att springa på toa..
Ryggen gör ont idag igen och micke sov i soffan. Hmm.. Kanske snarka jag nu igen haha.

Vaknade 07.12 det gjorde han med, han försov sig idag, men det kan hända den bästa också..
Iaf Bobba jävlades så jag släppte ut henne och somnna om, men man vaknar ju helt jävla tiden nu och springer på toa.. Och sova på mage börjar bli lite jobbigt ;/

I alla fall så sitter jag nu här med Bobba i soffan och lyssnar på Den Svenska björnstammen. Inte kanske så jäkla bra men jag ler av den, så då får jag lyssna..

I dag finns inga speciella planer, städa undan och sånt, gå en runda tror jag tjej milen närmar sig då måste jag kunna gå en mil iaf ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0