Kvällen

Sitter hemma själv efter en full späckad dag.
Kom hem från Mickes föräldrar, åkte och handla mat, blev hämtad av kusin Tommie och åkte ut till brors hus, pratade med pappa blev bjuden på mat utav bror och Emmy mös med barnen sedan hämtade Micke o robban upp mig åkte ut till Zandra och magnus snackade skit sen blev jag så trött så jag trodde jag skulle dö, Lotta körde hem mig nu sitter jag här. Big mistake och åka hem själv är ju mörkrädd så de skriker om det. USCH!

Men bättre än förr är det i alla fall kan ju endå vara hemma själv fast alla lampor är tända i hela lägenheten haha, bara skrattar åt mig själv men de är jobbigt endå.. Hoppas micke vill hem snart ;)

Kollar någon tråkig film och halv sover samtidigt.. Blää

Imorgon blir det att åka till Södertälje och kolla HIF med kusin Tommie! Helt underbart så glad har inte sett HIF spela på typ 3år! Ska bli sjukt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0