Jävla Piss

Har ingen aning om något.
Trodde Alfa kassan var till för oss som inte får tillgång till A-kassan Tji fick jag inte ett skit får jag nu!
Kul att bli Arbetslös på en JÄVLA dag. Är så arg så vet inte vart jag ska ta vägen.
Igår var jag ledsen, men det byttes mot ett okej men det fixar sig med Arbets förmedling osv. Idag är det ren ilska för ingen säger rätt.
Jag har inte rätt till en enda jävla krona någon stanns i från och det gör mig arg.
Alla andra som gått hemma och inte jobbat ett skit inte engagerat sig och lyckats få pengar från staten endå.
Jag som fan kämpat och slitit och verkligen gjort mitt bästa ska hamna i skiten.
Får lön för TRE dagar denna månaden TRE jävla dagar gånger 70:- i timmen räkna ut om alla mina räkningar kan betalas med det?! NEJ!!

Jävla Bullshit allt. Jag som fan aldrig varit ledig eller gått hemma för jag varken vill eller har råd. Blir så ledsen. Blir så jävla arg och förbannad. Hur i helvete ska jag klara halva hyra, halva mat och alla räkningar? VA??

Nej ingeting får man eftersom man jobbat men inte tillräckligt länge. Idioti när tror ni man behöver pengar?

Jävla system!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0