Good morning Sunshine.

Oh idag är jag trött, täppt i näsan och jävligt otålig.
Katten bara skrek och ville ut hon löper igen (tror jag), och arg var jag. Släppte ut henne gick o la mig.
Två sekunder efter ringer en man från sov och "bara" ska meddela att dem sickar ett brev för kompletterande uppgifter. Jaha? Jag tror jag hade förstått de när brevet kom? I alla fall så var jag lite trevlig sen kurera jag mig i sängen igen. och då mår jag så illa så kan inte ligga ner.

Iaf slut tjatat om hur dåligt jag mår just nu..
Ska se om jag får i mig lite av brödet jag bakade igår. Ja jag var duktig igår, gjorde falukorv i ugn sen bakade jag bröd ;D Iof maten brukar vi ju laga men brödet var de bästa fan. Dock hade jag ingen riktig aptit igår så det var synd att se så god mat utan att lyckas äta så mycket man vill haha. Brödet tog jag dock två skivor av fast sen fick jag ligga still i soffan en bra stund..

Idag blir en vilo dag tror jag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0