Dagen.

Nu har jag varit ner på arbetsförmedligen igen och skällt på dem.. Nu är jag iaf anmäld till Alfa kassan och alla papper är förhoppningsvis på väg.
Tog en liten tur på stan förbi och sa hej till Emmy och sedan letade jag efter Storebror men stan e ju hyffsat stor så då sa jag hej till Mia och sen åkte jag hem, nu sitter jag och sjunger i soffan hoppas ingen går förbi utanför de lär ju undra vad i helvete jag gör hahaha. Nackdelen är att kabeln från förstärkaren till Datorn är ganska skum så sitter man fel så sprakar det bara... Hmmm

Från djupaste platsen mörkaste delen
Av min själ vill jag berätta det här
Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder
Vad som än händer.

Jag hoppas att ditt vin blir till vatten
Blixtar prickar dig
Hälsa till satan
Vi hörs
Jag hoppas att olika olyckor händer
Så känns de nu när jag tänker efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0