Äventyr

Sillken dag. Började morgonen med att vara as trött. Men slet mig upp och skulle inte försova mig med tanke på att vi skulle till farfar i tid.
Åkte ut till brors hus där Tommie var. När jag kom mötte jag Emmy, Nellie, Lucas och en trött fredrik.
Tommie låg fortfarande och sov.
Efter att Tommie vaknat och leta efter sina saker hittade vi mer och mer nere i vardags rummet. Säger inte så mycket mer än att han fick köpa ny telefon hmm..

Fick starta bilen med start kablar sen var vi på väg ut till farfar, väll där var inte dem hemma från deras semester än :/ Körde tillbaka till Uppsala och köpte en mobil till Tommie och bilen vägra starta igen.. haha, ringde runt och till slut fick vi tag på roger som kom med start kablar. Blev hem körd och nu sitter jag här..

Blir en full späckad helg men det är skönt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0