Alla räknar olika..

Det var någon som kommenterade ang 5:e månaden. Att de inte stämde..
Jo det beror på hur man ser det ju, det är 5:e graviditets månaden men bara 4:e kalendermånaden..
Det är 10 grav månader och 9 kalendermånader..
Och visst jag kan säga att nu när jag kollat efter och räknat själv känns det bättre att räkna kalendermånader dem är färre men det går saktare haha.

Så okej visst jag är både i 4:e och 5:e månaden.. Räkna hur ni själva vill.. Så räknar jag hur jag vill..
De är ju samma sak med veckorna i vecka 16 är du ju i vecka 17 men bebisen är bara 15 veckor??
Ett rent jäkla mysterium och jag bryr mig faktiskt inte jag säger att jag är i vecka 17 nu men m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0