Tankar.

Trött som ett as. Endå vaknade jag för fem min sedan.
Somnade gråtandes i soffan i går. Har så mycket funderingar och tankar. Allt är inte riktigt bra och jag orkar inte ibland. Mina mediciner är slut och det märks, för alla jobbiga tankar kommer tillbaka. Och jag e mest ledsen när jag är ensam. Önskar jag kunde känna mer lycka i mitt liv. Jag undrar vad jag måste förändra för att känna lycka igen.
Börjar tänka på att flytta tillbaka till Skåne. Men är jag verkligen redo för det?
Jag vill tillbaka till skåne helt klart men jag måste vara redo annars lär det gå åt helvete igen.
Vill jag någon annan stanns i Sverige? I världen?
Vad vill jag med mitt liv?
Prata med mamma igår och fick lite noja, jag e snart 21 och de är inte gammalt men det går fort fram till 30 och vart vill jag vara om 9 år? Jag känner att jag MÅSTE veta vart jag vill vara. Jag måste våga mer och önska mig mer i livet. Måste få ut mer. Jag känner mig låst på en plats och jag hatar att känna så.
Sara Varga går varm här hemma. Alla svenska låtar men de bästa måste vara Vår stund, du gick, Spring för livet, Visa mig vem du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0