MK

I kväll är det MK unit möte med Christina Edefors och jag är taggad.
Igår var det Produkt-mingel med MK och jag kommer bli fattig hehe.
Som ni kanske förstår har jag blivit fristående hudvårds konsulent för märket Mary Kay och jag älskar det redan.
Har rå pluggat och testat alla prdukter jag har och jag är super nöjd.
Annars så har jag praktik Förra veckan var jag i Räfsnäs och igår. Imorgon vet jag inte vart jag ska vara men det löser sig alltid. Hoppas bara det blir ett bra ställe.
Igår var det för övrigt snabba ryck och nästan hjärtinfakt.
Åkte ifrån jobb vid fyra och var i Knutby 5 över 5 och jag trodde bussen gick 10 över fem men ikke. Så jag fick panik men det löste sig då Pernilla hämmtade mig så sminkade mig i bilen snabbt byta om hemma sedan i väg till produkt minglet. Ganska kul då jag lekt i lera på jobb och två timmar eller vad det blir senare stod jag i pumps, strump byxor, skjorta och kjol.
I kväll är samma sak och jag e sminkad och halvt klädd. Ett par timmar kvar så de e bra.
Plus att i kväll får jag skjuts till Almunge med en tjej från Mary Kay som e super trevlig så det blir bra.
Nej ska fortsätta här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0