Kärlek till sånger!

Carolina Wallin Pérez – Kevlarsjäl
Carolina Wallin Pérez – Pärlor
Carolina Wallin Pérez – Utan dina andetag
Nicke Borg – Leaving Home
Andreas Wijk – Like My Style
Swingfly – Singing That Melody
Petter – Stockholm i mitt hjärta
September – Baksmälla feat. Petter
Petter – Längesen
Petter – Fulla för kärlekens skull
Lasse Berghagen och Plura – Somliga går med trasiga skor
Petter – Satellites
Plura – Det hon vill ha
Petter – Hjärtats ensamma slag
Lasse Berghagen – Längesen
Petter – En tuff brud i lyxförpackning
Plura – Logiskt
September – Kärlekens tunga
Ted Gärdestad – Så mycket bättre
Helen Sjöholm - Gabriellas sång
Molly Sandén - Hallelujah
Sara Löfgren – Flickan ovanpå
Sara Löfgren – Kär var det sista jag ville bli
Peter Jöback – Är det här platsen
E.M.D. – Välkommen hem
Maskinen – Bränner
Maskinen – Undan För Pundarn
Maskinen – Kärlek Vid Sista Ögonkastet
Maskinen – Dansa med vapen
Maskinen – Buffalo Blues
Maskinen – Gatan Upp
Ola Lustig – Julraketen
Rasmus Seebach – Engel
Akon – Angel
Flo Rida – Club Can't Handle Me - Feat. David Guetta
Medina – Kun For Mig
John Mayer – Free Fallin'
John Mayer – Who Says
Oskar Linnros – Från och med Du
Geo Da Silva – I´ll Do You Like a Truck
Jay Sean – Do You Remember
Young Money – BedRock
ItaloBrothers – Love Is On Fire
Miss Li – Om du lämnade mig nu
Green Day – 21 Guns - featuring Green Day And The Cast Of American Idiot
Band of Horses – The Funeral
Edward Maya – This Is My Life
Lil Wayne – Knockout
David Guetta – Memories Featuring Kid Cudi
Usher featuring Pitbull – DJ Got Us Fallin' In Love
Eminem – Love The Way You Lie
The Fratellis – Chelsea Dagger
Million Stylez – Supastar
My Chemical Romance – Na Na Na [Na Na Na Na Na Na Na Na Na]
Coheed & Cambria – Wake Up - Acoustic Version
Ellie Goulding – Your Song
Seether – Broken (Featuring Amy Lee)
Evanescence – My Immortal
Lars Winnerbäck – Timglas
Lars Winnerbäck – Elegi
Lars Winnerbäck – Ingen soldat
Lars Winnerbäck – Dom tomma stegen
Lisa Ekdahl – Det Är En Nåd
Lisa Ekdahl – Jag Tror Han Är En Ängel
Lisa Ekdahl – Flyg Vilda Fågel
Gaute Ormåsen – Lykkeland
Kim Larsen – Gør Mig Lykkelig
Gasolin' – Hva' Gør Vi Nu, Lille Du?
Eldkvarn – Kärlekens Tunga
Eldkvarn – Fulla För Kärlekens Skull
Alicia Keys – Try Sleeping With A Broken Heart
Owl City – Fireflies
HOFFMAESTRO – Crimson Sky
HOFFMAESTRO – Seize The Day
HOFFMAESTRO – We Be Them Boys
HOFFMAESTRO – Desperado
HOFFMAESTRO – Iko Iko [Mardi Chraa]
HOFFMAESTRO – So You Do
HOFFMAESTRO – Young Dad
Melissa Horn – Som jag hade dig förut - med Lars Winnerbäck
Melissa Horn – Vår Sista Dans
Melissa Horn – Jag ska sakna dig imorgon
Melissa Horn – Jag vet vem jag är när jag är hos dig
Melissa Horn – Säg ingenting till mig
Melissa Horn – En famn för mig
Melissa Horn – Långa nätter
Melissa Horn – Kvar i nåt jag lämnat
Avenged Sevenfold – Dear God
HOFFMAESTRO – Highway man
Mohombi – Bumpy Ride
Tinie Tempah – Written In The Stars
Nomy – Mina Ord Har Du Fått
Jason Derulo – Ridin' Solo
Iyaz – Replay
Gyptian – Hold You [Hold Yuh]
Jason Derulo – In My Head
Iyaz – Solo
Royal Republic – Tommy-Gun
Gaute Ormåsen – Sånne Som Deg
Familjen – Det Var Jag
Familjen – Huvudet I Sanden
Familjen – Det Snurrar I Min Skalle
Daniel Adams-Ray – Dum av dig
Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan
Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0