Idag..

Idag har varit en händelselös dag. Sjuk idag så jag låg i sängen med bobba hela dagen och mös.
Vid fyra valde jag att dra mig upp från sängen och göra nytta, damsuga och städa sen dags för ett efterlängtat bad satte ner foten i vad jag tänkte mig var de varma vattnen. Tji fick jag iskallt så de blev en dusch i stället för ett bad.
Jävla arg jag är för igår hade vi inget varmvattnet och heller inget idag.
Plus fick vi ett brev idag att vi skulle få hyreshöjning from den 1 april. Ju men visst en månad sena kanske??
Iof var höjningen bara på 96kronor men endå..
Vid fem kom Micke hem med en ny tv, kul men tycker inte vi har pengarna till det. Men nu har vi iaf en fungerande tv.. Städa undan i köket osv.
Sen vid sex kom Pernilla och madde och jag hade en hudvårds klass min första som gick riktigt bra =) Nu vill jag ha fler:P
Imorgon ska jag köra 07.45 villket jag hoppas går bra.
Sen är de läkarbesök klockan 10. Önskar att dem någon gång hittar felet på mig. Så för hoppnings vis får jag veta imorgon.
Eller så stämmer de kanske med de jag fått höra de senaste veckorna " Du var skåning va? De e de som e felet " höhö
Strax ska jag lägga mig så ja e pigg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0