Hupp

Wow, Idag har Steffi varit aktiv som FAN!
Jobba, tog bussen till UV Möte, gick hem i det fina vädret, Åkte till Ingela och hämtade prover, hem åt och städa.
Rensat ut över allt i den så kallade skräp hörnan så nu har vi ett skrivbord som går att använda alla viktiga papper på ett ställe sedan är Bok hyllan tom från skräp nästan tom på allt.
Disken skulle tas hand om men tyvärr är varm vattnet borta igen, jag som skulle tvätta håret?!
Imorgon tar jag disken och damsuger hela lägenheten sen kommer Pernilla och Maja vid sex och då blir det tjej mys.
Alla fönster ska putsas också sist blev de bara dem på baksidan som man ser oftare höhö. Men vardagsrumms fönsterna ska putsas och ALLT ska dammas av.
Läkar besök ska jag hinna med på Torsdag och körskolan.
Känns som mitt sista lov inte blev så lugnt endå. Men vad gör väll det om hundra år?
Bobba löper dessutom, och e helt galen så hon får inte sova i sovrummet nu mer för då skriker hon konstant och ska klösa en. Idag hitta hon en vän, en pojk kompis villket inte jag tyckte var så lyckat. Men med över vakning så blev de vänner. Men hon ska INTE bli ett kvarters hooker de får någon annan ställa upp på. Min lilla bebis e inte stor nog för sånt. Nej de lär hon aldrig bli höhö.
Nja cigg och sängen låter Brau..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0