Hej kärring

Varför ska de vara så svårt att inse vissa saker?
Varför är jag så fruktansvärt snäll mot folk som inte förtjänar det?
En spark i arslet gång på gång. Börjar bli hyffsat less på det.
Men jag får skylla mig själv, mitt egna jävla fel och just nu e jag hyffsat jävla förbannad så jag tror jag skiter i allt vad valborg heter imorgon och låser in mig! Super i min ensamhet och låter tårarna rinna då jag min idiot aldrig gör vad jag igentligen skulle vilja!
Är less, trött och förbannad.
Iaf imorse vart de körskola och jag körde nästan ut till knivsta och tillbaka. Gick skit bra idag.
Pratade med tvilling, Åkte till vårdcentralen men då hade inte läkaren sickat villka prover jag skulle ta så då vände jag hemmåt. Innan skolan blev det systemet, sen skola sen systemet igen och jag säger bara ALDRIG MER systemet på kvalborg. ALDRIG! Sen mötte jag upp Malin, fika och mös.
Just de, Micke köpte en damsugare för 20.810:- Fint. Kan nu mera titulera damsugaren som en svin dyrt jävla fitt as som jag ska hata.
Men det är så kul har vi i den här lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0