.

I går 30 min Zumba idag 2x 30min Power walk. Duktig känner jag mig men maten vi lagade var också så pass god att jag känner mig som en flod häst ;S mindre bra..
Använder mig av Msn just nu haha brukar ha den inloggad då och då men aldrig prata där. Men nu gör jag det jävla smart för jag HATAR Fb chatten och den är jag ALDRIG inne på då e Man hyffsat bra.
Börjar tjugo i elva imorgon men ska försöka gå upp i tid och hinna med lite hopp rep, dusch sen cykla till skolan.
Hoppas morgon trötta steffi orkar. Sen efter skolan ska jag klämma in Läkare och körskola HMM Får välja bort något båda känns viktiga får se hur jag känner imorgon.
Nej nu ska jag gå till sängs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0