Dag...

De går en galning lös där jag är och jobbar just nu. (Brors tomt)
Förstod inget innan idag då alla som arbetade inkl Pappa blev galna när en gubbe kom.
Det visade sig iaf att han försökt tända eld på en maskin imorse.
Så tryggt det känns då pappa bor i husvagn på arbetsplatsen man vet ju inte vad gubben är kapabel till?!
Ialla fall gick upp halv nio och koka kaffe till far, åt frukost med pappa på altanen, tog en cigg sedan åkte vi.
Dagen blev varken som jag eller pappa velat men imorgon hoppas vi på en bättre dag.
Torsdag ska jag köra lika så nästa vecka Onsdag Torsdag &-Fredag.
Onsdag ska jag ha en hudvårds klass här hemma hos mig.
Och Så ska jag till UV imorgon. Hmm Känns som veckan e full.
Och igentligen orkar jag inget.
Känns som att min kropp lever sitt liv och jag vaknar på kvällen och undrar vad som igentligen hänt?
Lär bli ett långt samtal på Uv. Vill inte ha de så här längre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0