11 april.

Jaha då sitter man hemma i soffan i staden igen efter en dag på jobb.
Dagen gick smärt fritt och inga lerbad eller isvaks bad i heller ;)
Baka kaka igår till gubbarna på jobb och den blev uppskattad =),
Och idag fick jag stå i skogen och se på när Nicklas skövla skog. Emellan åt så fick jag kasta mig bakom träden så jag inte fick en björk eller gran i skallen men de gick ju bra. Jocke gav oss sin bil fall i fall något skulle hända, automat växlad så jag skulle kunna köra också bra som fan.
På väg hem blev det en sväng inom "chefen" och hämta däck plus att jag fick se hans lilla son, hästar och får. 4-H gård nästa höhö.
Efter att ha varit lite lantis så känns det bra att vara i stan, stads lolla som jag är så känns det jävligt bra.
Kasta mig i badet sedan sova hade jag tänkt.
Förresten så fyller "lillebror" Tim 20 idag så ringde och sa grattis och fick en liten uppdatering om hur alla mår där nere. Skönt att veta att de allihop mår fint.
Sen prata jag med Sandrus och var lite nostalgisk och skratta så jag höllt på att kissa ner mig. Saknar den bruden like hell.
Pappa rock kom och lek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0